Goście

Szukaj na tym blogu

2012-05-15

Sygnały na wsparciu

  Jakoś tak się dziwnie składa, że im bliżej kluczowego wsparcia tym więcej funduszy osiąga pułapy oscylujące wokół sygnałów.
Przed nami dwie ostatnie linie obrony. Na dziś sam zaczynam wątpić w skuteczną obronę, nawet zastanawiałem się co ewentualnie zrobię gdy się już to wydarzy. Trudno jednoznacznie ocenić czy czeka nas dalszy spadek, czy już powoli zaczynać będziemy zatrzymanie i ruch w przeciwną stronę. Na dziś postanowiłem jeszcze dzień zaczekać, albo będziemy mieć jeszcze w tym tygodniu kontrę, albo czeka nas faza paniki. Faza paniki ma to do siebie, że jest reakcją emocjonalną i przesadzoną, a kończy się ruchem powrotnym eliminującym margines przesady. Zatem jeśli się wydarzy, to powinna być poddana szybkiej korekcie. wystarczy zerknąć na luty 2009.
   Tymczasem pojawiają kolejne sygnały kupna. Dziś takowy dla DWS5, osobiście mając taki a nie inny skład portfela z tego nie skorzystam, ale do badawczego portfela wprowadzony będzie. Jeszcze przed zakończeniem badania (31.05) widać, że narzędzie się sprawdza. Pozostaje mi teraz najtrudniejsza rzecz płynnie przejść do wprowadzenia strategii w realny portfel. Na razie czekam, a rozwiązanie pewnie wkrótce samo się pojawi.
PS. Teraz mam zagwozdkę jest sygnał na QUE3, a lada moment pojawi się na QUE2. Czułem, że ostatecznie i tak sam będę musiał podjąć decyzję.:))

6 komentarzy:

  1. Witam Max, czy nie myslisz chociaz o czesciowym wyjsciu z que2? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. A jaki tego byłby sens?, wiem wiem nie wygląda to dobrze, jednak nie chcę ulegać emocjom, a te podpowiadają by jak najszybciej prysnąć ... mam pewien plan, a dzisiejsze sygnały trochę mnie zdezorientowały stąd wyczuwalne wahania w dzisiejszej postawie, na spokojnie postanowiłem trzymać się planu, w obecnej sytuacji dodatkowe kilka % strat jest bez różnicy, a w każdej chwili może dojść do odbicia (wtedy straty odrabiane byłyby znacznie wolniej)

    OdpowiedzUsuń
  3. no zgadzam się tyle że sytuacja może pociągnąć dość mocno w dół... a jeśli to nie tajemnica to mozesz powiedzieć jakiej wielkości kapitałem obracasz bo to tez dosc istotne.... jest to kwota do 50 tys czy moze wieksza? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo bede ciekawski jesli zapytam o rzad wielkosci? zastanawiam sie poprostu czy proporcjonalnie ryzykuje takim samym kapitalem;)

    OdpowiedzUsuń
  5. to jest 50 tyś razy ... niech będzie, że kilka

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga