Goście

Szukaj na tym blogu

2011-09-11

Inwestowanie poprzez fundusze - ostatnie sygnały strategii

    Co wydarzyło się ostatnio i jaki ma wpływ na zachowanie wskaźników strategii? Przegląd sygnałów w skrócie. Oczywiście co wydarzyło się a raczej co działo w minionym tygodniu starałem się opisywać na bieżąco.
ML1 - sygnał 23 sierpnia - zakup możliwy po wycenie z datą 25 sierpnia, stopa zwrotu 5,1%
HSBC1 - sygnał 24 sierpień - zakup 26 sierpień, stopa zwrotu 6,81%
ML5 - sygnał 31 sierpień - zakup 2 wrzesień, stopa zwrotu 4,62%
ML7 - sygnał 1 wrzesień -  zakup 5 wrzesień, stopa zwrotu 2,07%
JB1 - sygnał 2 wrzesień  - zakup 6 wrzesień, stopa zwrotu 0,99%
SKAN3 - sygnał 5 wrzesień - zakup 7 wrzesień, za ten dzień stopa zwrotu 0,36%
Patrząc na sygnały z przełomu sierpnia i września wygląda to dość zachęcająco, znacznie ważniejsze będzie jednak kiedy pojawia się sygnały sprzedaży i na ile skutecznie te inwestycje będą mogły się zakończyć. Jest też sygnał sprzedaży QUE2, do którego postanowiłem się nie stosować. QUE3 zakupiłem 16 sierpnia, sygnał pojawił się 5 września, tak więc sprzedaż powinna dokonana być wg wyceny z 7 a więc gdybym tę inwestycję zamknął zgodnie z sygnałem osiągnięta stopa byłaby ujemna -2,27%  (między innymi dlatego zostawiłem licząc na rozgrywkę pod Bena 20 września).
    Na koniec jeszcze jeden sygnał dokonałem zakupu SF1(sygnał 1 lipiec) po cenie 98,39PLN, aktualnie cena wynosi 109,7PLN daje to stopę zwrotu 11,5%. Tu też inwestycja trwa. 
A wniosek jest następujący trzeba przyjrzeć się bliżej sygnałom, okazje uciekają choćby ostatnie JB1 i SKAN3. Sytuacja jest bardzo zmienna więc wszystko jest jeszcze możliwe, ale jest nad czym myśleć. Za tydzień kolejny raport.

PS. Na rysunku motto dla ostatnich wydarzeń wiecie zapewne kogo Mistrz Andrzej miał na myśli?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga