Goście

Szukaj na tym blogu

2011-06-28

Korekty portfela

   Właśnie dokonałem drobnych zmian w portfelu. Żaden z posiadanych funduszy nie wygenerował sygnału sprzedaży (jeszcze). Ale pojawiły się  kilku przypadkach sygnały kupna, co prawda wstępne i dość niepewne, ale jednak w związku z tym dokonałem przemeblowań
1) SKAN3 zamieniłem na TEMP3
2) NB4 zamieniłem na QUE2
3) SEG2025 (SEG2024) zamieniłem na ML6
    A teraz jeszcze kilka słów komentarza. W nawiasie pojawił się SEG2024 ze względu na fakt, iż w jednej polisie nie mam dostępu do SEG2025, polisa po prostu wcześniej wygaśnie. Druga sprawa to, brak możliwości sprzedaży SEG w ramach transferu. Aby tego dokonać musiałem dać konwersję całego portfela. To niestety duży minus. I przyczyna dla której raczej SEG sobie odpuszczę. Na dodatek sprawdziłem jeszcze regulamin i wszystkie SEG są do czasu wygaśnięcia (czyli jak wskazuje liczba w skrócie) traktowane jak gotówka a wszelkie profity rozliczane na koniec. Zastanawiałem się nawet czy nie zostawić tej części do końca, ale stwierdziłem, że nie warto. To oczywiście mój subiektywny wybór.
   Gdyby zmiana dokonywała się na podstawie sygnału sprzedaży, zamieniałbym fundusze na ten pierwszy na top10. A swoją drogą ciekawe jak mi się to będzie sprawdzało. Pierwsze wnioski za rok.   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga