Goście

Szukaj na tym blogu

2011-06-06

S&P500 - realizacja klina??

Jeśli S&P500 realizuje formację klina zwyżkującego, to zasięg (minimalny) ruchu powinien być równy szerokości klina u podstawy, zgodnie z rysunkiem. Dlaczego akurat taki zasięg skoro sama formacja jest formacją odwrócenia trendu?
Myślę że zaznaczona linia wsparcia jeśli nie stanie się powodem odbicia to może tam spadki zostaną powstrzymane. Ten lokalny dołek to przecież japońskie tsunami. Jeśli tak się stanie to mamy jeszcze szansę na trend boczny w kanale 1345-1255. W przeciwnym wypadku grozi nam dużo poważniejsze zejście. Ale z tym jeszcze poczekajmy. 

4 komentarze:

  1. Witam serdecznie.
    Dziekuję za poprzedni trud włożony w analizę ISE 100 (XU 100). Mam uprzejme pytanie co obecnie sądzisz o indeksie tureckim oraz o parze USD/PLN. Przez maj posiadałem fundusz dolarowy HSBC US Dollar Bond (było to dobre zagranie bo spadała posiadana wcześniej przeze mnie Turcja), od końca maja posiadam fundusz HSBC Turkey Equity. 3 czerwca znów dokonałem konwersji na dolara, myśląc o spadkach pary EUR/USD. Dziś zastanawiam się co jest grane, bo trochę się pomotałem w obstawieniu długiego kierunku. Dziś przemawia Bernanke - ciekawe jaka będzie reakcja. Z decyzjami się wstrzymam. Dziękuję . Mirek.

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy do końca nie jestem pewien czy dobrze interpretuję wykresy (jak to amator) ponadto sytuacja jest dynamiczna... dolar miał szansę na orgr... teraz bliżej mu do podwójnego dna o ile wsparcie na 2,63 wytrzyma ... zaś turecką giełdę obserwowałem w szerszej perspektywie więc lokalne zmiany pozostają bez wpływu ... linia trendu wyznaczona po dołkach w listopadzie 09 i marcu 11 przetrwała ostatni test i to dobrze wróży na najbliższą przyszłość

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki. Dziś MSCI Turkey powyżej + 3%. Jednak zmienię tego dolara w Turcję. Szczyt obecnej fali zwyżki oceniam na połowę lipca. Zagrania na dłuższy czas mam dobre, ale nie wiem jak pozbyć się swojej nerwowości i niepotrzebnych konwersji, które tylko wychodzą na minus. Psychologia- oto klucz. Jeszcze długo potrwa zanim ją poskromię. Powiedz jak Ty nad nią panujesz. Mirek.

    OdpowiedzUsuń
  4. a panuję? ... ;-))
    czasem mnie ponosi, jak większość, ale każda inwestycja ma u mnie tzw. próg bólu, po przekroczeniu którego zamykam bez względu na pogodę, ot właśnie jestem tuż tuż na progu niemal jeśli chodzi o złoto i prawdopodobnie jutro zamknę jeśli nie podskoczy

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga