Goście

Szukaj na tym blogu

2011-06-18

Historia Metalu 7 - New Wave of British Heavy Metal

   Kilka tygodni temu prezentowałem ten gatunek. To z resztą natchnęło mnie do prezentacji muzyki powszechnie określanej epitetami "drzyjpyski", "szarpidruty" albo "sataniści". Na dodatek przez ignorantów określanej mianem bezsensownego łomotu. Mam nadzieję że już po kilku początkowych odcinkach udało mi pokazać się jak bogata i różnorodna to muzyka, a zapewniam jesteśmy na początku drogi. Dziś więc moje ulubione kawałki zespołów wywodzących się z nurtu NWOBHM, również z późniejszego okresu by pokazać jak zespoły ewaluowały z biegiem czasu.

Na początek SAXON - Broken Heroes
IIRON MAIDEN
JUDAS PRIEST
MOTORHEAD
DEF LEPPARD
DIAMOND HEAD ... tak tak METALLICA to tylko cover
GIRL SCHOOL ... dziewczyny też potrafią:-)
ANGEL WITCH
szwajcarski KROKUS też pasuje do zestawu (cover hitu The Guess Who przypomniany też   kilkanście lat później przez Lenny Kravitza)
podobnie jak niemiecki ACCEPT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga