Goście

Szukaj na tym blogu

2011-12-20

Pytanie: Jak wyjść ze Skandii?

       Czas nacechowany dużą zmiennością, niepewnością, a wręcz strachem zasianym przed media, płatnych (zniewolonych) analityków, czy nawet forumowych naganiaczy, w połączeniu ze startą pojawiającą się w portfelu, to frustrujący moment, w którym łatwo o zwątpienie. Pociąga to niejednokrotnie refleksję: a gdybym to miał na lokacie miałbym taki a taki zysk, niewielki, ale zysk. Teraz zamiast obiecanej góry złota mam 10%, 15%, 20%, może i 40% strat. "Złodzieje, mafia, piramida finansowa" to najczęściej pojawiające się epitety, pod adresem: firmy, produktu, sprzedawcy. A już najgorsze jest to że ci "ZŁODZIEJE" każą sobie płacić i na dodatek jeszcze te kary za wcześniejsze zerwanie umowy. Czy te pretensje są uzasadnione?
       Zaznaczę w tym miejscu, że nie mam na celu obrony ani firmy, ani produktu (no może troszkę), a już wcale nie zależy mi na sprzedawcach. Są lepsi i gorsi, do tych dobrych pretensji mieć nie będziemy. Bo tacy zapewne dokładnie przedstawili produkt i jego zasady oraz cele (te nam raczej uświadomili). Tak było w moim przypadku (miałem szczęście). I choć dziś jestem na dość dużej stracie, to mam świadomość, że jest to stan przejściowy. Wiem, że swoje cele zrealizuję bo te mają horyzont jeszcze kilkunastoletni (emerytura). Kilka lat oszczędzania wystarcza mi za dowód, mało tego realizuję przy okazji jeszcze dwa inne cele kilkuletnie, a ich realizacja poprzez tę stratę w żaden sposób jest niezagrożona. Dowód mam w postaci realizacji dwóch celów osiągniętych zgodnie z planem (jeden), i nieco na zasadzie improwizacji (drugi). I co najlepsze mam gwarancję (w postaci owej "kary" za zerwanie umowy), że od realizacji celów nie odwiedzie mnie chwilowe niepowodzenie.
        Odnoszę wrażenie, że duża część kupujących produkty emerytalne (nie ważne Skandia, Nordea, Aegon, Generali itp. itd.) nie docenia (rozumie?) największej ich zalety. KOSZTÓW WCZEŚNIEJSZEGO ROZWIĄZANIA UMOWY. Drodzy inwestorzy w kwestii produktów emerytalnych te koszty, to jak ojcowski klaps za nierozważne zachowanie dziecka. Dlatego moja odpowiedź jest jedna ze Skandii wychodzi się z twarzą ... emeryta mającego coś więcej niż danina z ZUS. Oczywiście nie wszystkim to wystarczy, ale czy produkty te są dla wszystkich? 

NIE

5 komentarzy:

  1. Wystarczyłoby samo wpłacanie do banku, nie byłoby wtedy takich kolosalnych strat. 25% wpłaty zżerają prowizje!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. mam już prawie 10 lat ten syf i jestem w plecy o 15% wpłaconego kapitału, składki od wartości portfela pożerają wszystko i za 20 lat to z niczym nie zostane więc zus z tym syfem to jak góra złota - nie dajcie się wplątać w tą złodziejską piramide finansową!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacznij dbać o swoje pieniądze, zamiast wylewać frustracje ... możesz skorzystać z tego bloga i próbować coś zmienić ... a możesz dalej psioczyć i patrzeć bezczynnie jak tracisz kasę ... widziałeś ogród w którym nikt przez 10 lat nic nie zrobił??

      Usuń
  3. Witam,
    reprezentuję Kancelarię Prawną LEX z Wrocławia.
    Nasza Kancelaria zajmuje się odzyskiwaniem opłat likwidacyjnych z tytułu rozwiązania umowy ubezpieczenia na życie z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym ze składką regularną , tzw. polisolokat oraz rozwiązywania umów bez ryzyka ponoszenia opłat.

    W praktyce oznacza to, że nie pobieramy żadnych opłat wstępnych od Klienta (WPS, opłata adwokacka i inne). Opłata dla Kancelarii jest dopiero wtedy kiedy odzyskamy Twoje pieniądze. (od razu odpowiadam: jeśli nam się nie uda wygrać sprawy to i tak całe koszty bierzemy na siebie więc i tak Klient nic za to nie płaci).

    Jesteśmy w stanie przeprowadzić cały proces związany z dochodzeniem ww. roszczeń od ubezpieczycieli i banków w krótkim okresie, przy minimum formalności i absolutnym wyeliminowaniu kosztów ze strony klientów. Klient nie ponosi żadnego ryzyka finansowego związanego z nawiązaniem współpracy z Kancelarią.
    Mamy skuteczność na poziomie 97%.

    Jeśli mają Państwo pytania zapraszam na : www.kancelaria-lex.org lub do kontaktu telefonicznego: (71) 307 05 35
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie,
    Jeżeli w dalszym ciągu macie Państwo problem z trwającą czy też upadłą polisą zapraszam do kontaktu. Osoba bezpośrednio prowadząca sprawy:

    p.lesiak@kancelaria-lex.org
    533-960-263

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga