Goście

Szukaj na tym blogu

2011-04-11

S&P 500 - co buduje ?

  Pisałem kiedyś (S&P jako drogowskaz), że w momentach niepewności, w tym indeksie z racji jego znaczenia poszukuję inspiracji, do dalszego rozwoju sytuacji na rynkach. Rzut oka na wykres pięciomiesięczny co nieco sugeruje. Już na forum money wspominali koledzy o możliwości korekty, tak na naszej giełdzie jak i na innych walorach. W preferowanym scenariuszu dla złota też, mogą przytrafić się krótsze lub dłuższe okresy przestoju. Ale wróćmy do wykresu czy Wy też widzicie to co ja ?

   A może pamiętacie bardzo podobny układ, gdzieś całkiem niedawno ? No dobrze trudno mi oprzeć się wrażeniu, jakoby s&p500 naśladował ruchy złota robiąc to w lekkim przesunięciu czasowym. Kwestię oRGR rozpatrywałem na złocie, choć do mnie przemawiał bardziej trójkąt jako formacja kontynuacji trendu (jedno drugiego nie wyklucza). A może więc najbliższy tydzień, trzeba założyć powrót indeksu w okolice 1300 pkt, dla uformowania prawego ramienia ?  I nie zdziwiłbym się gdyby podobnie jak na złocie formacja łagodnie przeszła w trójkąt by kontynuować ruch wzrostowy (ten ostatni  impuls przed większą korektą). Tymczasem rynek wykorzysta sytuację do schłodzenia oscylatorów, zebrania siły przed kolejnym atakiem.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga