Goście

Szukaj na tym blogu

2011-04-19

Od czego zależy punkt widzenia ?

  Dziś mały eksperyment pokażę 3 wykresy.

   Pierwszy to po prostu Wig20 w skali miesiąca i dwugodzinne taktowanie. Na nim nie ma żadnych oznaczeń ot po prostu świeczki i tyle. Każdy z Was zapewne coś tam dostrzeże. Następnie pojawią sie wykresy mój i Zeusa, a może Zeusa i mój celowo nie wyjaśnie, kto jest autorem którego wykresu. Być może ktoś z Was dostał na maila wykresy od Zeusa ja swój wysłałem tylko Jemu.
Rzecz w tym jak podświadomie (i jest to zupełnie normalne), każdy z nas w pierwszej kolejności dostrzega sygnały sprzyjające scenariuszowi, który obrał, dlatego wystarczy znać zajętą przez każdego z nas pozycję, by poznać autora wykresu.


   I nie chodzi o to kto ma rację chodzi o fakt, że zajmując określoną pozycję podświadomie doszukujemy się rozwiązań sprzyjających naszemu scenariuszowi. Jest to niebezpieczne, dlatego właśnie tak cenna jest wymiana doświadczeń, przemyśleń, i pewnie między innymi dlatego trwamy z Zeusem na forum money od 3 lat.

Z podziękowaniem dla ZEUSA52

1 komentarz:

  1. To jeszcze ode mnie odnośnie pierwszego wykresu: a co myślisz o fladze w fali C?

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga