Goście

Szukaj na tym blogu

2011-07-12

QUE2 - sygnał sprzedaży

    Pojawił mi się w systemie sygnał sprzedaj QUE2. Szczerze przyznam, że trochę łamałem się czy robić transfer. Ale ostatecznie tak w fazie testowej, jak i później przy zakupach, kiedy stosowałem się do zasad strategii nie miałem powodów do narzekań. Więc dlaczego tym razem coś miało by nie zagrać. Tak więc 100% posiadanego QUE2, rozdzieliłem po 20% między ML4, ML6, SKAN3, TEMP3, UNK2.
Wszystkie fundusze tym razem wybrałem wg wskazań strategii. A że QUE2 miałem 45% to nowy portfel powinien ułożyć się następująco.
ML4 - 18%
ML6 - 18%
BPH6 - 9%
SF1- 9%
TEMP3 - 18%
SKAN3 - 9%
UNK2 - 9%
SEG2025 - 10%
   Oczywiście dla ML4, ML6, TEMP3 stopy pozakładane przy rozpoczęciu inwestycji obowiązują. Dla nowych w portfelu czyli UNK2 i SKAN3 ustawione będą po wykonaniu transakcji. A dlaczego te fundusze wybrałem? Myślę, że ML4 oczywista sprawa to zdecydowanie najlepiej zarabiający fundusz w ostatnim czasie. Jego zysk wg ostatniej wyceny czyli stanu na jutro wyniesie ponad 11%, co w startegii oznacza zacieśnienie stopa. (te kwestie dopiero będa opisywane). TEMP3 też jest w TOP10 na dodatek najlepszy w kategorii EM, ML6 wśród surowcowych. Dla dywersyfikacji nie ładuję się ze wszystkim w jedno, tylko rozdzielam, a dalej dość wysoko SKAN3 najlepszy wśród obligacji zagranicznych, i UNK2 nasze obligacje. Na wypadek wzrostów 3 fundusze akcji, dwa obligacji jako zabezpieczenie na spadki, ponadto dolar w razie czarnego scenariusza powinien wspierać. Czas pokaże co dalej i jak to wyjdzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga