Goście

Szukaj na tym blogu

2013-05-29

XU100 - wychodzi z klina

   O niebezpieczeństwie na rynku tureckim pisałem już kilka razy. Ostatnio właśnie kiedy zauważyłem klin zwyżkujący. Po tak dynamicznym wyjściu dołem z formacji oczekiwać należy równie ostrej kontry. Jeśli tak bowiem nie nastąpi, to może okazać się początkiem większego ruchu korekcyjnego. Tuż poniżej dzisiejszej ceny zamknięcia mamy pierwszy opór, który zakładam że zostanie przełamany. Tym bardziej, że do dzisiejszej luki bessy na dokładkę mamy solidny czarny korpus. Zwykle takie niskie otwarcie jest okazją do odbicia w dalszej części sesji połączone z próbą  domykania luki, tu nic takiego nie nastąpiło. Czyżby więc wyłamanie dołem z klina należało połączyć z luką startową bessy i wcześniejszymi sygnałami dywergencji RSI?
 Czy może jutro sytuacja ulegnie zmianie, nie jestem skory do stawiania dalekosiężnych tez, ale możliwe, że jesteśmy świadkami budowy stosunkowo dużej formacji odwrócenia RGR. W tym układzie mamy już lewe ramię i głowę a teraz przed nami ruch do linii szyi, która wypada na poziomie wsparcia 2. Ale to tylko dość odważna hipoteza. Najpierw musi paść wsparcie 1.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga