Goście

Szukaj na tym blogu

2013-05-30

Mała orgr wewnątrz dużej ... czyli wróżenie z fusów.

   Zwykle  staram się tego nie robić, ale co tam jest święto więc od święta zabawa we wróżkę . Patrząc na wykres coś takiego wpadło mi w oko. Wszyscy piszą o tej orgr którą i ja już opisałem. Tym czasem jest szansa na coś znacznie większego i ciekawszego. Mianowicie dużą formację oRGR, która jest w trakcie tworzenia, a której prawdopodobieństwo wcale nie jest takie małe, co postaram się wykazać poniżej.
   Na początek mała formacja. Ls tej formacji została widocznie przebita, a więc możliwy jest ruch powrotny celem przetestowania wsparcia jaki, się wybita ls stała. Nie koniecznie z tego poziomu może podejść jeszcze nieco wyżej. Wtedy zrealizuje się zasięg małej formacji. Ls małej formacji biegnie mniej więcej  na poziomie, na którym zakończyła się fala A korekty, co oznaczyłem jako R (potencjalne lewe ramię większej formacji). Powrót do ls i test może być przyczynkiem do powstania prawego R, wtedy mniejsza formacja orgr stała by się częścią dużej G. Sam zaś zasięg dużej oRGR to ni mniej ni więcej jak 250 pkt,  czyli od 2500 bo na tym poziomie mamy LS wynosił by 2750. 
   Zbyt piękne, żeby było prawdziwe? A dlaczego nie? Można zapytać. Wszak istnieje coś co nazywa się fraktalem.

1 komentarz:

  1. Bardzo możliwe, jestem leszczu ale zacząłem kupować akcje zamiast nisko oprocentowanych lokat
    i pewnie ta tendencja zapanuje na 2-3 lata na GPW.

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga