Goście

Szukaj na tym blogu

2013-05-13

Uwaga na rynek turecki.

   Ciągłe zainteresowanie rynkiem tureckim skłania mnie do pewnej refleksji. Niedawno pisałem o wybiciu z trójkąta, a dziś chciałem opisać sytuację dość często mającą miejsce po wybiciu mianowicie  chodzi o ruch powrotny i test oporu jako wsparcia lub powrót pod wybity opór i zmianę trendu. Na wykresie widoczna jest kolejna formacja szczytowa sugerująca zwrot. I wszystko wyglądało na klasyczną właśnie taką sytuację do momentu kiedy uświadomiłem sobie kolejne wyjście RSI ze strefy wykupienia (sygnał sprzedaży). właśnie wtedy zauważyłem ogromną dywergencję która właśnie w tym momencie powstała. Na dodatek nawet tej dywergencji nie zaznaczyłem, zauważyłem bowiem jeszcze coś bardziej niepokojącego. Otóż linia dywergencji na wykresie świecowym wraz z dolnym ograniczeniem trójkąta tworzy nic innego aniżeli klin zwyżkujący, czyli zapowiedź zmiany trendu.
   Biorąc powyższe w całość uważam że należy dla rynku tureckiego zapalić żółte na razie światełko ostrzegawcze. Może jest to faktycznie tylko ruch powrotny do górnego ograniczenia trójkąta, ale jeśli nie? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga