Goście

Szukaj na tym blogu

2013-03-25

QUE2 i UNK3 sprzedaj - pierwszy błąd

   Jest sygnał sprzedaj dla funduszu QUE2, i to oznacza pierwszą stratę w inwestycjach według wskazań "Suflera". Właśnie dokonałem sprzedaży. A wygląda to tak, że szans na wyjście z inwestycji nawet z niewielką stratą nie ma, wręcz przeciwnie. Jak pokazuje wykres nie była to do końca przemyślana inwestycja. Powinno być tak, że skoro widziałem poziom 2430 jako wsparcie to właśnie na tym poziomie zakup. Pospieszyłem się i to był drugi błąd, a pierwszy to brak konsekwencji przecież w dniu sygnału zignorowałem go i nie dokonałem zakupu. Tego trzeba było się trzymać. Jest nauczka na przyszłość, a kolejne okazje zapewne się pojawią. Cóż jestem tylko amatorem i za ostatnie 10 miesięcy to pierwszy błąd.  Któż ich nie popełnia. Szczegółowe rozliczenie podam oczywiście kiedy transakcja zostanie zrealizowana. Wtedy też uzupełnie statystki Suflera dla tej inwestycji
Już po aktualizacji okazało się, że i UNK3 - Unikorona Akcje ma sygnał sprzedaży, krótka więc statystyka w uzupełnieniu.
Sygnał kupna pojawił się 12 września 2012 i do dziś inwestycja przyniosła kilka % zysku, co oznacza, że sygnał osiągnął kategorię SUKCES i tak zostanie wpisany do statystyk Suflera.
PS. Mam nadzieję, że zainteresowani zauważyli zmianę w transakcjach i sygnałach "Sufler" wrzuciłem już około 17:00

3 komentarze:

  1. Nie uważasz że odkupywania teraz jednostek jest trochę bez sensu ponieważ moim zdaniem dołek będzie w okolicach 2290 pkt a to ok.2-3%?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem miało wytrzymać 2430;) ... i pod to była gra nie wyszło, jest sygnał, zamykam ...nie wiem jaki będzie dołek ... a ponadto to tylko 18% portfela w razie odbicia reszta będzie pracować:)

      Usuń
  2. UNK3 (Unikorona Akcje) przypadkiem na obecną chwilę nie będzie miał sygnału kup (11.04.2013) , według mnie taki sygnał ewidentnie się pojawił dzisiaj , tak samo jak dla wszystkich fundów z grupy akcyjnych, oparty w przybliżeniu na WIG20.

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga