Goście

Szukaj na tym blogu

2013-03-29

Ale się zdziwiłem.

Dokładnie jak w tytule, moja mina musiała być dość ciekawa kiedy dziś rano w portfelu zobaczyłem QUE2, a poniżej UNK4 nie do końca zdawałem sobie sprawę z tego co się stało, tymczasem zamiast QUE2 sprzedałem QUE1. Fatalna pomyłka z cyklu to nie możliwe a jednak się stało. No cóż skoro tak będąc konsekwentny dałem zlecenie korygujące i QUE2 zastąpię QUE1. Zleceni poszło dziś więc po wycenie ze środy (czwartku) będzie wykonane. Wątpliwość wynika z tego czy dzień dzisiejszy Skandia traktuje jako roboczy (są aktualizacje w portfelu), czy wolny (nie pracowała giełda). 
  Na dziś stan portfela jest następujący, na pierwszej (starszej polisie) wygląda to tak
Z kolei na drugiej (nowszej) wystąpiła pomyłka i wygląda to tak.
Jak widać początkowy układ po 25% dawno już się zdezaktualizował.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga