Goście

Szukaj na tym blogu

2013-03-05

XU100 - ostrożnie

Brak cierpliwości to cecha, która dla inwestora może okazać się zgubna. Pisałem o okrągłym poziomie 80000. Poziom ten okazał się mało istotny, jesteśmy zdecydowanie wyżej, ale nie oznacza to jeszcze definitywnego końca korekty. Niepokojąco wygląda dzisiejsza świeczka, która górnym cieniem naruszyła poziom 50% zniesienia Fibonacciego. Pierwsza fala korekty zakończyła się właśnie na takim poziomie. Jeśli więc indeks nadal będzie rósł i trwale przekroczy kolejny poziom (61,8%) korektę będzie można uznać za zakończoną. teraz zaś bacznie należy obserwować dalszego zachowania indeksu. Istnieje duże ryzyko zwrotu i zejścia o wielkość równą fali A (10000 pkt.) z dzisiejszego poziomu to oznaczać może to spadek w rejon 71000. Co prawda to tylko zagrożenie, ale ja nie będę ryzykował.   

6 komentarzy:

  1. a ja stawiam na tę bardziej pesymistyczną wersję czyli korektę A-B-C: teraz kończymy B - natomiast ostatnia spadkowa C powinna się zakończyć w okolicach właśnie tych 70-71 tyś pkt co zresztą pokrywałoby się ze 50% zniesieniem fibbo fali wzrostowej liczonej od dołka z końca maja 2012... czas pokaże :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie można wykluczyć takiego scenariusza, min. dlatego nie angażuję się w rynek turecki:)

      Usuń
  2. Ja jednak zaryzykowałem i zainwestowałem wczoraj(6 marca). Trzymam za siebie kciuki!
    Pozdrowienia dla obserwatorów xu100!

    OdpowiedzUsuń
  3. A XU100 szaleje! Trzymam kciuki! W poniedziałek chyba też wracam do Turcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. też wszedłem z jakąś niezobowiązującą kwotą

    OdpowiedzUsuń
  5. coś ta korekta na XU100 za krótka - szybki spadek, równie szybki wzrost, który nie za bardzo wygląda na korekcyjny wzrost w spadkowej strukturze ABC... Więc może zaliczymy podwójny szczyt i dopiero prawdziwa, zdrowa korekta - tak 38% zniesienia fibo od szczytu i wylądujemy na dolnym odgraniczeniu kanału wzrostowego pociągniętego po dołkach ze stycznia 2012 i czerwca 2012
    http://stooq.pl/q/a/?s=^xu100&i=d&u=7816986

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga