Goście

Szukaj na tym blogu

2012-11-07

QUE2 - rozliczenie

   Patrząc na wykres (obejmujący czas od sygnału kupna do sprzedaży) można by sądzić, że była to raczej nieudana inwestycja. Tak zgadza się stosując się ściśle do wskazań "Suflera" wynik byłby dokładnie taki jak pojawia się w lewym dolnym rogu. Przypomnę jednak, że w tym wypadku decyzja została podjęta świadomie z pewnym opóźnieniem. Opisałem to zresztą dość precyzyjnie podałem też własne uzasadnienie interpretacji sygnału. Teraz mam pewien dylemat, zaliczać ten sygnał do NEUTRALNE, czy mimo wszystko do HITÓW.  Gdyby nie wsparcie AT (założenie wejścia przy 38,2% fibo) to nastrój miałbym zupełnie inny, tak pozostaje mała satysfakcja, a cały zysk to właściwie zasługa wyczekiwania i zakupu na lokalnym dołku (trafionym w punkt, co można sprawdzić).  Tak czy inaczej zysk powyżej 6% to kategoria HIT inwestycyjny (z małą podpórką).
   Oczywiście nie wyciągam żadnych wniosków, nie wiem czy wyjście było do końca słuszne w obecnej sytuacji jest to dla mnie sprawą drugorzędną. Najważniejsze jest zamknięcie pozycji z zyskiem. Co prawda będzie to widoczne w portfelu dopiero jutro, ale dzisiejszy  jedno procentowy spadek mnie już w przypadku QUE2 nie dotyczy w to miejsce w portfelu pojawia się zysk 0,04% jaki z wyceną 7 listopada pojawi się dla funduszu UNK2. Wycena dzisiejsza jest ceną zakupu jednostek.
Na koniec jeszcze wykres pokazujący tylko czas przebywania w funduszu prawda, że wygląda lepiej?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga