Goście

Szukaj na tym blogu

2013-10-03

XU100 przypomina o sobie

Nie jest to realizacja zamówienia po prostu zbieg okoliczności. Ostatnio pisząc o rynku tureckim zastanawiałem się czy to koniec korekty. miałem zastrzeżenia co do długości fali C korekty. Czas pokazał że coś w tym było. Poziom 62,8% zniesienia Fibonacciego został istotnie przekroczony i dopiero nastąpił zwrot. Koniec impulsu wzrostowego oznaczyłem numerem 1 ponieważ został pokonany szczyt fali B. Tak więc kolejna struktura wzrostu jest teraz właśnie budowana. Jesteśmy zatem w korekcyjnej fali 2. Trudno teraz jednoznacznie założyć czy będzie to korekta prosta czy może trójkąt lub inna formacja kontynuacji. Ma to jednak drugorzędne znaczenie. Po tej korekcie powinien nastąpić kolejny wzrost a że będzie to najpewniej fala 3 można oczekiwać i dużej dynamiki i pokaźnego wzrostu. Pozostaje kwestia czy mamy do czynienia ze zwykłą strukturą pięciu fal czy jest to może jakaś większa struktura w ramach której realizowany jest jeden z etapów  (podfala 2).

5 komentarzy:

  1. Czy wynika z tego że jest to dobry moment do zakupu funduszu DWS8?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko staram się interpretować wykresy po swojemu (amatorsko) nie wydaję rekomendacji, ani nie biorę odpowiedzialności za inwestycje czytelników ... nie mam takich uprawnień. Oczywiście korzystać można ale na własne ryzyko. Ponadto podaję też co robię ze swoim kapitałem.

      Usuń
  2. Witam,

    znalazłem Pana bloga i spodobała mi się jego zawartość (całe "podejście" do tematu).

    Mój "trading" i inwestycje :-) pozostawiają bardzo wiele do życzenia. Chciałbym skrócić sobie drogę i uczyć się od profesjonalisty.


    1. Uważam, że jest jeden dobry sposób na zweryfikowanie bloga: zamieszczenie informacji o trejdzie/wejściu przed wejściem lub tuż po, a potem podsumowanie transakcji.

    Proszę o informację czy jest możliwość weryfikacji Pana trejdów w sposób opisany przeze mnie, jest to de facto danie cynku o transakcji :D, ale ja

    nie widzę innej możliwości weryfikacji. Ewentualnie może jakiś inny sposób, o którym nie pomyślałem?

    2. Jaka jest skuteczność Pana wejść/trejdów?

    3. Czy prowadzi Pan może szkolenia z akcji/kontraktów terminowych/forex?

    4. Jeśli nie, to czy zna Pan dobrego szkoleniowca, którego blog/szkoła spełnia punkt 1 powyżej? Jakaś rekomendacja - może u kogoś się Pan uczył?



    Dziękuję za poświęcenie czasu na przeczytanie tej wiadomości. Bardzo proszę o pomoc, bo samemu łatwo pogubić się w meandrach finansowego świata..... Będzie mi bardzo miło, jeśli zechce mi Pan coś odpisać. :-)


    Z wyrazami szacunku, Mateusz

    O ewentualny kontakt prosiłbym na matiplo(małpa)onet.eu, nie w komentarzach :-) Z góry dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A czemu nie w komentarzach? Co ty gościu jakiś uprzywilejowany jesteś? Każdy z nas tu był pierwszy raz ale żeby zaraz się tak podniecać i pisać z tego powodu poematy?

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga