Goście

Szukaj na tym blogu

2013-06-13

Sygnał sprzedaję TEMP2, BUY dla NB1

 
 Właśnie skończyłem aktualizować stronę główną. Oczywiście zgodnie z wcześniejszym zapisem transakcja została wykonana. Poniedziałkowe wyceny to czas zamiany funduszu TEMP2 na UNK4. Wtedy dopiero jak już będzie wszystko wiadomo opisze rozliczenie tej inwestycji. W czasie 2 dni wiele jeszcze może się zmienić sygnał pokazał się w momencie kiedy zysk funduszu jest powyżej 20%. Sprawdza się zatem założenie wzmożonej ochrony wysokich zysków, na ostateczne wyniki musimy jednak zaczekać jeszcze troszkę.
  Tymczasem mamy tez sygnał z kolejnego funduszu tym razem jest to zrównoważony NB1, tak więc nie dość, ze rynek dość mocno eksponowany w portfelu to, fundusz o zmniejszonej nieco ekspozycji na akcje niż klasyczny akcyjny. Z tych dwóch powodów fundusz wprowadzamy jedynie do obserwacji statystycznej.
  Jak widać zrezygnowałem na razie z likwidacji statystyk dla funduszy nie znajdujących się w portfelu. Nie mogę jednak gwarantować, że potrwa to długo, na razie zostawiam.

5 komentarzy:

  1. W co zatem Max wskakujesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak bez echa przeszło 200 tys odsłon - gratulacje i dzięki za podpowiedzi i nauki, tak przy okazji "spece" z AEGONA, powinni się od Ciebie uczyć, w ciągu miesiąca udało im się stracić 5% mojego kapitału.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby cieszy ale co mam zrobić ... skakał nie będę, a jeśli nawet to i tak nie widać ... ale pojechałeś mi tak, że aż nogi się ugięły ... Dzięki

      Usuń

Archiwum bloga