Goście

Szukaj na tym blogu

2013-06-28

Próba negacji

Pisałem wczoraj o groźnym wyłamaniu i wspomniałem, że jedynie zdecydowana kontra dziś mogłaby ten fatalny obraz zanegować. Jeśli mam być szczery, to nie wierzyłem właśnie w taki scenariusz. Bardziej pasowało mi do zatrzymania spadków i kształt dzisiejszej świecy bardziej doji lub szpulka, niż taki piękny biały korpus. Na wykresie mamy więc powrót do kanału. A wczorajsze zejście w kontekście dzisiejszej sesji może być ruchem fałszywym. Co prawda jest to nieco słabo widoczne na wykresie, ale nawet niewielkie przybliżenie całkowicie wyjaśnia sprawę.
 Mamy również dziś sygnał kupna dla QUE2 funduszu o podwójnym lewarze. Ale przy tak dużej zmienności łatwo o wejście w niewłaściwym momencie. Już kiedyś złapałem -12% na starcie i ta inwestycja nie mogła być do końca udana.  Czekam na uspokojenie rynku, wiele jest funduszy bardzo atrakcyjnie przecenionych. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga