Goście

Szukaj na tym blogu

2015-12-08

ING3 sygnał kupna

Kolejny sygnał atrakcyjnej ceny pokazał dziś fundusz ING3. Jest to drugi sygnał w ostatnim czasie przypomnę, że w piątek pokazał się sygnał dla ING6. Na wykresie umieściłem oba fundusze. W zasadzie się pokrywają. Już w piątek miałem nieco wątpliwości, czy to właściwy moment na rozpoczęcie inwestycji. Nasz rynek jest w trendzie spadkowym od 7 miesięcy, a całkiem niedawno mieliśmy do czynienia z momentem kiedy spadki były zatrzymywane przynajmniej na krótki czas. Opisywałem trójkąt i opuszczenie tej formacji dołem, a także i konsekwencje. Dziś można powiedzieć jesteśmy już w tym miejscu gdzie można uznać formację za dopełnioną. Ale jest jeszcze druga perspektywa o której pisałem a w piątek o niej zapomniałem. Opuściliśmy kilkuletni trend boczny dołem, a jego skutki mogą być nieco poważniejsze. Owszem rynek jest wyprzedany i dolny cień świecy młot jeszcze się broni, tylko w momencie kiedy u nas spodziewamy się jakiejś nawet krótkiej korekty wzrostowej rynek amerykański coraz bliższy jest poważniejszej przeceny. A sygnałem do jej rozpoczęcia może być pierwsza w cyklu podwyżek stóp procentowych. W połączeniu z przeceną na rynkach wschodzących generalnie zaczynam spoglądać w kierunku 1650 punktów na WIG20 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga