Goście

Szukaj na tym blogu

2016-01-18

TEMP3 i TEMP4 sygnały z emerging markets

Oba fundusze mają w swoim portfelu spółki notowane na rynku chińskim, a ten jest wiodący (nie licząc GPW) jeśli chodzi o spadki. Trudno więc aby nie pojawiły się sygnały. Stoimy na krawędzi bessy, a wiele wyjaśni się kiedy handel powróci na rynek amerykański. Już w piątek przełamany został sierpniowy dołek na wykresie dziennym intra, a trwałe zejście poniżej oznacza wejście rynku w bessę. Jak w takich okolicznościach zachowa się nasz rynek, dobity nie do końca słusznym obniżeniem ratingu, nie trudno przewidzieć. Mój target (1650 pisałem o tym 11 grudnia) jest już w zasięgu ręki. Lecz w tych okolicznościach poziomy 1250 - 1300 też wspominałem nieśmiało zdają się nabierać coraz bardziej realnych kształtów. Trzymając się zasady "trend is yuor friend" obserwuję wskaźniki dla funduszy z mojego portfela, póki co liczę zyski i nie mam podstaw do zmiany nastawienia.

1 komentarz:

Archiwum bloga