Goście

Szukaj na tym blogu

2016-01-19

ARKA3 i JB1 kolejne sygnały

Mamy kolejne dwa sygnały. Pierwszy to ARKA3 oparty na GPW po wczorajszym tąpnięciu spodziewałem się sygnałów z większej liczby funduszy tego sektora. Oczywiście jest to sygnał atrakcyjnej ceny, ale dla mnie od wczoraj nic się nie zmieniło. Drugi to JB1- amerykańskie obligacje w dolarze czyli coś co posiadam w portfelu w postaci SKAN2. Rynek amerykański stoi na krawędzi bessy kropką nad i będzie trwałe wyłamanie wsparcia jakie stanowi sierpniowy dołek. Tak ważne decyzje nie są podejmowane w trakcie jednej sesji. Tu na pewno byki nie poddadzą się bez walki, a może tez okazać się, że właśnie stąd wyprowadzą skuteczną kontrę.


3 komentarze:

  1. Dzięki artykułowi rozjaśniło mi się wiele kwestii, co do których miałem wątpliwości

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki artykułowi rozjaśniło mi się wiele kwestii, co do których miałem wątpliwości

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za doskonałą lekturę.

    Kredytw10min
    info@kredytw10minut.pl
    https://kredytw10minut.pl/

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga