Goście

Szukaj na tym blogu

2018-10-26

UNK6 kolejny sygnał

UNK6 to fundusz oparty na małych i średnich spółkach a wiadomo w jak głębokim odwrocie znajduje się ten sektor. Kolejne fale wyprzedaży powodować będą pojawianie się kolejnych takich sygnałów. Jeden z czytelników zarzucił mi w komentarzu wywieszenie białej flagi. Tak poddałem się nie mam zamiaru walczyć z rynkiem z nim nikt nie wygra. Oznacza to dokładnie tyle, że zmieniam portfel na taki by podczas spadków na giełdach zarabiać. W tym sensie nie ma mowy o poddawaniu się jest natomiast zmiana strategii i dostosowanie do realiów rynkowych. A czynienie mi zarzutów i oczekiwanie, że będę wspierał i dodawał otuchy w ciężkich chwilach jest z mojego punktu widzenia totalnym zaprzeczeniem sensu prowadzenie bloga. Nie będę zaklinał rzeczywistości dla poprawy samopoczucia (czytaj "oszukiwania" nielicznych czytelników). Ubolewałem nad splotem sytuacji, które opóźniły moje wyjście z rynku, narażając w ten sposób inwestycję na nieco większe straty. Dzisiejszy sygnał oraz zakończenie tygodnia w taki sposób jak to się dziś stało utwierdza mnie tylko w słuszności podjętych decyzji. Oczywiście każdemu życzę powodzenie i sukcesów inwestycyjnych, nikogo nie zmuszam do naśladownictwa. A o swoich poczynaniach i emocjach oraz przyczynach i skutkach własnych decyzji będę pisał dopóki licznik sygnalizuje minimalne nawet zainteresowanie.

2 komentarze:

  1. Oj tam, oj tam. Nie poddajemy się.Tak jak pisałeś, będzie promocja to i się tańsze zakupy zrobi z nadzieją na późniejsze wzrosty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,

    Skasowało mi prawdopodobnie wiadomość więc mam nadzieję, że nie zdubluje :) Serdecznie dziękuję za wszelkie wskazówki dotyczące lokowania środków, bo skandia/vienna doprowadziła mnie kilkukrotnie do chęci zerwania umowy... Także kibicuję i codziennie śledzę bloga od dłuższego czasu. Gdyby nie ten Blog dawno bym stracił większość oszczędności, ponieważ mimo śledzenia rynku niestety nie jestem osobą obeznaną w tym sektorze i sądzę, że na lepszego przewodnika nie mogłem trafić.

    Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga