Goście

Szukaj na tym blogu

2016-03-16

Huśtawka na indeksie spółek zlota

Trzeba mieć mnóstwo zimnej krwi aby to wytrzymać. Ostatnie sesje to dość gwałtowna przecena wzmocniona osłabieniem dolara a po dwóch dniach spadków i wczorajszych zatrzymaniach na neutralnym poziomie dziś mieliśmy istne szaleństwo połączone z niemal 7% wzrostem. Z elementów AT warto zwrócić uwagę na formację złotego krzyża. Jest to średnioterminowy sygnał hossy (średnia 200MA przebita od dołu przez średnią 50MA). Układ dzienny ichimoku również jest "byczy" z kolei MACD miał sygnał sprzedaży, ale ten już jutro może być zanegowany. RSI z kolei przykleił się do poziomu wyprzedania i zdaje się czekać na okazję do wejścia w tę strefę. 
Z kolei na wykresie tygodniowym trend zdaje się być nie zagrożony a wyjście górą z czerwonej chmury jest niczym innym jak sygnałem kupna. Z tej perspektywy ostatnie zawirowania można wytłumaczyć jako walkę na górnym ograniczeniu czerwonej chmury. Wybicie i ruch powrotny już za nami. Tygodniowa świeca zamyka się już jutro i wiele wskazuje na to, że jest możliwe utrzymanie koloru korpusu tej świecy.
 

2 komentarze:

  1. Jak się patrzy na te wykresy to skóra cierpnie. Ja na razie pasuję. Za mało mam doświadczenia i ciągle się uczę. Na razie śledzę wszelkie wiadomości polityczno - gospdarcze. To dla mnie zawsze najlepsze syganły

    OdpowiedzUsuń
  2. ja od poczatku lutego siedze w bezpiecznych produktach, lepiej nie zarobic niz stracic - no ale co dalej?

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga