Goście

Szukaj na tym blogu

2013-01-11

Noworoczne sprzątanie

           Właśnie znalazłem chwilkę więc zapodałem sobie nieco starszy album naszych "Kwasożłopów" i zabrałem się za pracę. Postanowiłem nieco przemeblować bloga. Po części to sugestie czytelników, po części własne refleksje. Piszę o tym co zmieniam by łatwiej w tym wszystkim się połapać. Stronę główną można podzielić na kilka części.
1) Wpisy codzienne, sygnały oraz przeniesiony z dołu aktualny portfel z codziennie aktualizowanymi stopami zwrotu funduszy w portfelu, tuż pod inwestycje realne zamknięte na podstawie sygnałów "Suflera" oczywiście z informacją jaką stopę zwrotu uzyskano na zamknięciu, dalej mamy przygotowane miejsce na inwestycje zakończone stratami i oczywiście album dnia.
2) Tę część rezerwuję niemal wyłącznie dla "Suflera" znajdziecie tu TOP10 strategii (fundusze aktualnie najlepiej pracujące, ale przed sygnałem), barometr inwestycji, sygnały strategii (dotyczy wyłącznie sygnałów, które nie zaowocowały otwarciem inwestycji), ponadto archiwum bloga
3) W tej części mamy wszelkie linki, obserwatorów, wyszukiwarki, etykiety oraz najpopularniejsze posty z ostatniego miesiąca. 
Mam nadzieję, że przeniesienie realnej części inwestycji w miejsce widoczne natychmiast po otwarciu strony ułatwi śledzenie zmian. Oczywiście w dalszym ciągu oczekuję na Wasze propozycje udoskonaleń (zdaję sobie sprawę, że jest nad czym pracować). Z drugiej strony liczę na wyrozumiałość.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga