Goście

Szukaj na tym blogu

2014-06-13

Dwa lata z Suflerem

Wykres powyższy przedstawia moje inwestycje z czasów zanim uruchomiłem Suflera. Jest to wykres obejmujący zakresem dwa lata, a każda świeca to jeden miesiąc. Ostatnich 6 powstało już pod kontrolą Suflera z tym, że  4 ostatnie to dopiero pełne kontrolowanie przez program według podziału portfela na 4 fundusze. Jak widać pełno tam czerwonego koloru, co świadczy o nie zawsze trafionych decyzjach. Dla porównania zamieszczam wykres też dwuletni, też w taktowaniu miesięcznym ale wszystkie świece to zasługa Suflera. 
Myślę, że komentarz jest w tym przypadku zbędny. Oczywiście oba wykresy są inaczej wyskalowane ze względu na wielkość przyrostu kapitału. Ale punktem odniesienia są tu wspomniane świece. 6 ostatnich z pierwszego wykresu to 6 pierwszych z wykresu drugiego. Już samo porównanie wielkości świec świadczy o  zasięgu pionowej osi wykresu. Ale jeśli to do kogoś nie przemawia proponuję policzyć czerwone świece na obu wykresach. Lepszej rekomendacji nie potrzeba.

2 komentarze:

  1. Najlepszy BLOG jaki znam. Zacząłem się przyglądać zyskom suflera na początku roku 2013. W czerwcu postanowiłem zsynchronizować swój portfel z tym. Trochę kiepsko się zaczęło, bo akurat czerwiec'13 był na czerwono, ale nie zniechęciłem się i jak widać z dalszej części wykresu - dobrze, że nie zrezygnowałem. Trzymam kciuku za hossy - bo wtedy się zarabia. Nie byłoby to takie proste bez tego BLOGU. Jest SUPER.
    .
    Mam nadzieję że blog będzie istniał jeszcze ze 30 lat :)
    Pozdrawiam Maksa i wszystkich czytelników.
    Student

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga