Goście

Szukaj na tym blogu

2014-02-18

Złoto szykuje się do długoterminowej zmiany trendu.

Skąd takie przypuszczenie? Właśnie przeglądałem wykresy w poszukiwaniu tematu na dzisiejszy (ups, już wczorajszy wpis). Jednocześnie aktualizując bloga zwróciłem uwagę na zysk wypracowany przez ML5 od momentu sygnału. O ile sam sygnał nie trafił dołka o tyle na pewno był bardzo blisko dziś to już znacznie ponad 22% zysku. Dopiero kiedy spojrzałem na wykres w horyzoncie 3 lat zauważyłem coś co zapewne wszyscy zdążyli przede mną. Opisywałem już tę formację wielokrotnie i choć na razie jest tylko hipotetyczna. To z każdym dniem podejścia bliżej do jej wypełnienia. Nastąpi to kiedy przebita od dołu zostanie hipotetyczna na razie LS. Na podstawie zaś kąta podejścia można przypuszczać że stanie się to po wybiciu linii trendu spadkowego. Jeśli tak się stanie będzie czas na godziwy zysk.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga