Goście

Szukaj na tym blogu

2018-07-24

QUE3 sygnał sprzedaży

Seria sygnałów kupna funduszy akcji polskich, ale też i z regionu EM nie była tak całkiem bezpodstawna. W końcu doszło do tego, że pojawił się sygnał sprzedaży funduszu zorientowanego na spadek. Tym razem decyzja nie mogła być inna jak zmiana w składzie portfela. Już od pewnego czasu fundusz DWS3 utrzymywał się w gronie najlepiej pracujących, a skoro należy do funduszy akcji polskich to opuszczając QUE3 postanowiłem (mając w pamięci serię sygnałów opisanych w ostatnich postach) wybrać fundusz właśnie z tego sektora. Czyli sprzedałem QUE3, a w zamian do portfela wprowadzam fundusz DWS3. Wszelkie rozliczenia pojawią się po zakończeniu transferu, na dzień dzisiejszy zysk wypracowany przez QUE3 oscyluje w okolicach 6%, a jak to będzie wyglądało ostatecznie przekonamy się po ogłoszeniu wycen z dnia 26 lipca.

1 komentarz:

  1. Dla pocieszenia powiem, iż ja też sprzedałem QUE3. Złożyłem dyspozycję w dniu 26 lipca 2018 r. Vienna z dniem 31 lipca 2018 zrealizowała konwersję po stawce 65,85 (zakup po 66,26) - tak więc strata. Jest to przykład jak się płynie na 2 dniowym procesie sprzedaży. Ciekawe jak oni liczą 2 dni robocze, a druga sprawa według ich zestawienia na dzień 31 lipca 2018 jednostka QUE3 była wyceniana na wartość 66,75. Odnoszę coraz większą przekonanie, że czego by nie zrobić w Viennie to i tak starta będzie :(

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga