Goście

Szukaj na tym blogu

2014-05-19

HSBC4 do zacieśnienia

  
   Kiedy  pokazał się sygnał dla funduszu z rynku indyjskiego nie przypuszczałem, że po tak długim wzroście poprzedzającym sygnał może to być dobra okazja inwestycyjna. Chyba przez ten zastój na naszym rynku zatraciłem wiarę w swoje narzędzie, a na pewno jestem bardzo nieufny. Kilka takich dobrych sygnałów przeszło koło nosa. Wystarczy rzut oka na HITY tam kilka funduszy w krótkim czasie pokazuje bardzo dobre wyniki. Wracając do HSBC4 to obecne wyceny uprawniają do zacieśnienia stopu. Zupełnie niedawno kiedy taki sygnał pokazał UNK9 przypomniałem jaka jest idea tego zabiegu. Kto nie czytał odsyłam do postu z dnia 16 maja pt. UNK9 pora zacieśnić stop
    Patrząc z kolei na wykres można zrozumieć obawy, od sygnału biegnie on niemal poziomo, a cały zysk to efekt kilku ostatnich dni. Wpływ na to mają wybory do parlamentu, które trwają w Indiach dwa tygodnie. Ponadto sukces reformatorskich i otwartych na postęp partii jest tu głównym źródłem napędowym.  Tylko, że to polityka nie ekonomia decyduje.

2 komentarze:

  1. Max jak myślisz opłaca się jeszcze wskoczyć do tego pociągu?... czy poszukać szczęscia w Ameryce Łacińskiej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że opłaca się zaczekać na kolejną okazję inwestycyjną pociąg odjechał, co nie znaczy że był ostatni;)

      Usuń

Archiwum bloga