Goście

Szukaj na tym blogu

2011-02-24

ISE100 - dodatek

Witam
   Zaraz po przebudzeniu stwierdziłem że czegoś brak w analizie giełdy tureckiej. Oczywiście oscylatorów przynajmniej dwóch najczęściej stosowanych RSI i MACD. Tak mi to nie dawało spokoju, może tam coś optymistycznego da się znaleźć. Szybko przed wyjściem do pracy zrobiłem wykres, a oto dopełnienie obrazu.

MACD właśnie wygenerował sygnał sprzedaży, zaś RSI do strefy wyprzedania ma jeszcze ok 10 punktów, dużo zważywszy, że ruch niekoniecznie musi skończyć się z przebiciem i wiele zależy od zachowania RSI w strefie wyprzedania, czy będzie jak na bovespie, czy może zechce tworzyć kolejne dołki by powstała dywergencja ryzyko ogromne i raczej ten drugi wariant z racji zamieszek w afryce może być preferowany. 


I na koniec rzut oka na oscylatory na godz15:44


3 komentarze:

  1. Dzięki max za kilka wykresików i analizę tego co się dzieje u Turasów. Wydaje się że jutro jest wielki test-dzień na ISE100 który wykreśli co dalej będzie się działo

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uciekłem z ISE 1 lutego i z tego co widze po ostatnich spadkach była to słuszna decyzja - teraz po woli trzeba się zastanawiać kiedy wejśc z powrotem - Max, bardzo ciekawy blog. By the way co myślisz o GOLD - czy nie czas na ewakułację?

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto rzucić okiem na wykres w skali tygodniowej gdzie widać ze ise wykonał powrót do wsparcia w postaci wybitego wczesniej oporu , to może być dobry moment na wejscie oczywiscie przydałaby się jakas formacja odwrotu.

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga