Goście

Szukaj na tym blogu

2018-11-29

QUE3 sygnał sprzedaży

Wycena z dnia 28 listopada wygenerowała sygnał sprzedaży znajdującego się w portfelu i ustawionego na spadki funduszu QUE3. Wygląda na to, że mamy tym razem klasyczny rajd Św. Mikołaja wzrosty zaczęły się akurat w okolicach "czarnego piątku". Jeśli nasz rynek pokazuje taką siłę mimo zawirowań wokół KNF, to raczej nie pozostaje nic innego jak podłączyć się i skorzystać z okazji. Jedyna obawa to fakt, że zmiany kierunków są dość krótkotrwałe co w przypadku funduszy ma niebagatelne znaczenie. Kolejna kwestia to jaki fundusz wprowadzić do portfela w miejsce QUE3. Zdecydowałem się na DWS9 fundusz nowych technologi który mocno przecenił się a nawet kilka dni temu pojawił się dla niego sygnał kupna niskiej ceny. Od sygnału fundusz poprawia wyniki, ale nie jest jeszcze tak drogi jak przed przeceną a nawet ma jeszcze dużo do odrobienia. Jeśli sytuacja na naszym parkiecie nie ulegnie załamaniu jest tam dostrzegalny potencjał do wzrostów.

3 komentarze:

  1. Ktoś wie co się stało z funduszami Superfunda ? Vienna po cichu wycofała w związku z kondycją Deutche bank? Nie spotkałem żadnej informacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałem o tym 17 października
      Max1224

      Usuń
  2. Tę informację czytałem, nie spodziewałem sie tylko, że fundusze SF też wyleciały. Autor bloga albo ktoś kto miał je w portfelu się dowiedzieli, dziwi, że nie było jakichś komunikatów na maila albo wyjasnień.

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga