Goście

Szukaj na tym blogu

2018-01-17

IN PLUS kontra Sufler

Nowa usługa udostępniona bezpłatnie dla posiadaczy produktów Vienna Life opisywana jest jako darmowa i bardzo dobra dla klientów. Skoro producent tak chwali swój produkt postanowiłem rzucić mu wyzwanie. Jak wszyscy wiecie posiadam dwie polisy, obie nie są zasilane środkami z zewnątrz. Ponadto kapitał na obu jest teraz podobnej wielkości czyli koszty utrzymania obu produktów są porównywalne, tak więc test powinien być obiektywny i porównywalny. Na koniec każdego miesiąca pojawi się na blogu post w którym porównam zyski wypracowane metodą Suflera i metodą in Plus. A że przyrost wyznaczę poprzez stan wartości środków na ostatni dzień miesiąca, oba pomiary będą podane w wartości netto. Odpowiedzą więc na pytanie jaki % zysku /straty dały oba projekty w mijającym miesiącu, po uwzględnieniu opłat. Od 31 marca pojawią się pomiary kwartalne a od 30 czerwca półroczne. Oczywiście nie mam zamiaru dyskredytować produktu, a raczej sprawdzić jak mój amatorski w końcu projekt sprawi się na tle profesjonalnego.

4 komentarze:

  1. Czy po uruchomieniu opcji inPlus widać w jakie fundusze inwestują eksperci Vienna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie, a szkoda ... sądzę, że portfel odzwierciedla stan prezentowany w Miesięczniku inwestycyjnym wysyłanym klientom i dostępnym na stronie internetowej
      Max1224

      Usuń
  2. Ciekawy eksperyment. Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa wyniku choć przeczucie mi podpowiada że sufler będzie zwycięzcą ;-)

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga