Goście

Szukaj na tym blogu

2020-08-31

Weekendowy handel

 

   Działo się w ubiegłym tygodniu, oj działo. Oprócz pierwszych zamknięć obronnych, miałem też sytuacje podbramkowe. Za przykład niech posłuży wykres BSV, gdzie cena niemal otarła się o strefę bezpieczeństwa. Mimo weekendu i pobytu na łonie natury obserwacja trwała i nawet poczynione zostały działania mające ratować się ucieczką z rynku. Póki co jednak nie doszło do rozwiązań ostatecznych na większą skalę. Opisałem sprzedaż LTC i REP, pozostałe inwestycje wyglądają podobnie jak na wykresie. Wolne środki też znalazły swoje miejsce. Zakupiłem BCP po cenie 0,03PLN oraz OMG tu cena kupna wyniosła 19PLN. Jakież było zaskoczenie kiedy rano stwierdziłem sprzedaż Omisego po 21,85PLN. Wobec lokalnego szczytu na poziomie 21,89PLN. No i po raz kolejny rozglądam się za okazją do zakupu. W trzynaście godzin przytuliłem 15% zysku.
   W cotygodniowym przeglądzie inwestycji mam:
BTG zysk 8,02%
XRP zysk 40,54%
BSV strata 8,68%
DASH zysk 15,62%
LML na zero
BCC strata9,42%
BCP na zero

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga