Goście

Szukaj na tym blogu

2020-07-11

Polowanie na okazję

 Kiedy zamknęła się pozycja na BSV. Zacząłem rozglądać się za okazjami inwestycyjnymi, oczywiście posiłkując się wskazaniami Suflera. Tym razem nie było zbyt łatwo do zakupu doszło dopiero w trzeciej próbie. Pierwsze podejście to GAME, nie będę wnikał w sytuację techniczną ani wydarzenia związanych ze zmianami tokena. Po prostu Sufler pokazał duże zmiany cen i pojawiła się okazja kupna. Optymalna opłacalność wystąpiła przy cenie 0,29 i tak ustawiłem zakup. Nic z tego nie wyszło cena zeszła do poziomu 0,31 i nie udało się kupić. 
   Następnego dnia po aktualizacji Sufler wskazał na FTO i ponownie nie udało się dokonać zakupu tu na przeszkodzie stanęła płynność ruchy cenowe o dość dużym zakresie ale transakcje na poziomie kilku złotych. To się nie mogło udać. Mając doświadczenie z OMG postanowiłem nie kupować więcej za wszelką ceną by po raz kolejny nie kupić na górce. 
   Trzeciego dnia pojawił się sygnał kupna dla DASH przy poziomie 280, tym razem udało się dokonać zakupu choć sam proces był interesujący. Ustawiłem cenę kupna zgodnie z danymi Suflera 280 podczas gdy ceny wahały się w okolicach 287, kiedy cena rozpoczęła marsz w dół zorientowałem się, że na 280 raczej przystanku nie będzie przeniosłem się z zakupem na 277 a później 275 i 272. Oczywiście przedobrzyłem i musiałem gonić rosnącą cenę udał się dokonać zakupu po cenie 279. I tak otworzyłem nową pozycję reinwestując środki uzyskane z BSV.
Różnie bywa z otwieraniem i zamykaniem pozycji to zawsze jest najtrudniejsze. No i jeszcze jedna kwestia co po zamknięciu pozycji, czy mamy jakiś cel, czy wiemy co i po co robimy? Wykres przedstawia zmiany cen DASH w ujęciu dziennym za ostatnie 3 miesiące.
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga