Goście

Szukaj na tym blogu

2018-08-01

QUE2 z sygnałem

Ten sygnał jest dla mnie zaskoczeniem, nie bywało tak dotychczas, aby zmienność była na tyle duża by wygenerować sygnał dla funduszu QUE2. Sam fundusz jest z tych o największym, dostępnym w ofercie Vienny, ryzyku. Posiada bowiem lewar, czyli jego zmiana jest dwukrotnie większa niż zmiana kontraktu na WIG20. Czyli jeśli WIG20 rośnie o 2% fundusz zarabia 4%. Ale jeśli kontrakt traci 2 % to fundusz traci 4%. Zbyt niepewne czasy na takie ryzyko. Duża zmienność na rynkach i słabość naszej giełdy na tle rynków światowych skutecznie zniechęcają mnie do inwestycji w ten fundusz.

1 komentarz:

  1. Witam,

    Max, rok temu zainwestowałem w kupno funduszu unikorona obligacje Nowa Europa. Niestety fundusz ten ciągle traci na wartości. Czy możesz udzielić mi informacji, jakie warunki muszą wystąpić, aby ten fundusz wrócił do tendencji wzrostowej? Ponieważ nie wiem, co dalej z nim robić, czy nadal trzymać, czy sprzedać ze stratą.

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź.
    Artur

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga