Goście

Szukaj na tym blogu

2017-05-08

BTC zamknięcie inwestycji

    Jak wynika z wykresu w dniu 2 maja dokonałem transakcji sprzedaży BTC. A w zasadzie zrobił to za mnie system. Musiałem służbowo wyjechać za granicę i jak zwykle w takich sytuacjach los płata figle. Na nic zdała się prognoza i wiedza o której pisałem rysując dość efektowny kanał wzrostowy. Cóż z tego, że planowałem sprzedaż w okolicy górnego ograniczenia kanału. Kilkanaście godzin podróży i nim się zorientowałem transakcja wykonała się automatycznie, a ja nie zdążyłem przesunąć stopu na kolejny poziom. Wszystko to już historia i nie ma najmniejszego znaczenia pozostaje rozliczyć transakcję i ustawić się na atrakcyjny zakup. Zakupu dokonałem po cenie 1145$. Automatyczna sprzedaż wypadła po cenie 1385,45$. Daje to zysk na poziomie 21%. Co w czasie niespełna 2 miesięcy musi zadowalać. Na wykresie widzimy poziome "kreski" oznaczające wartość zgromadzonych po sprzedaży BTC dolarów przeliczanych po średnim kursie NBP w celu wyłącznie umożliwiającym kreślenie wykresu w czasie kiedy zamiast BTC na koncie widnieje amerykańska waluta. Teraz celem staje się kupno większej niż dotychczas posiadana ilości BTC. I na taką okazję spokojnie oczekuję. 

2 komentarze:

  1. Witam,
    mam pytanie w BTC używasz dźwigni czy kupujesz sprzedajesz 1 do 1?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga