Goście

Szukaj na tym blogu

2016-04-30

Sufler 21 - 28. 04. 2016

Kolejny tydzień umknął zanim zdążyłem się obejrzeć. Tylko w poniedziałek pojawił się wpis na szczęście sprawy przybierają zakładany obrót i korpus kwietniowej świecy urósł w porównaniu do poprzedniego tygodnia. Co prawda "pociąg ze złotem" odjechał, ale nie będę rozpaczał z tego tytułu w myśl zasady lepiej nie zarobić niż stracić. Będą kolejne okazje. Przed nami maj, a statystycznie trudny to miesiąc dla byków tym bardziej, że korekty rynek amerykański chyba coraz bardziej potrzebuje. Mała polisa za tydzień powinna wreszcie pokazywać faktyczny stan, tymczasem wygląda to tak.
mała
duża
Stopy zwrotu
KWIECIEŃ: +1,04%
KWARTAŁ: +2,01%
PÓŁ ROKU: +6,54%
ROK: +0,09%
DWA LATA: +9,33%
w  minionym tygodniu: +0,57%
QUE3: +2,34%
PIO6: +0,01%
SKAR4: +0,01%
UNK2: +0,12%

2 komentarze:

  1. Witaj,

    Co to znaczy, że pociąg ze złotem odjechał? jeśli kupiłem po cenach z dnia 2016-04-28 ML5 to powinienem się obawiać spadków?
    Napisałeś "Przed nami maj, a statystycznie trudny to miesiąc dla byków tym bardziej, że korekty rynek amerykański chyba coraz bardziej potrzebuje."
    W myśl tej wypowiedzi złoto powinno zachować się przeciwnie(np piątkowa sesja). Bardzo proszę o odpowiedź za którą z góry Ci dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień Dobry Maxie,
    Przy święcie pozwolę sobie na 3 uwagi:
    1. Kupiłem przypadkowo ML5 poprzez dyspozycję inwestowania, nieco po okresie, kiedy uznałeś, że trzeba sprzedawać - obecnie mam 11,34% zysku na niestety malutkiej części portfela,
    2. Sprawdziłem, ze w ciągu całego okresu Skandia zarobiła na mnie 14,14% całości wpłaconej przeze mnie kwoty, nie podejmując żadnego ryzyka i już posiadając ten urobek, ja natomiast mam na liczniku 3,38% potencjalnego zysku w stosunku do zainwestowanej kwoty (po 4 latach) przy pełnym ryzyku całości zainwestowanych środków, nie wspominając o podatku.
    3. Twój bloog przez pewien czas był jedynym z głównych powodów dla których nie zrezygnowałem z programu" Skandi - za co dziękuję, ale myślę, że również Skandia powinna być bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga