Goście

Szukaj na tym blogu

2013-01-16

Zagadka objęcia hossy

   W kontekście wcześniejszego wpisu, gdzie próbowałem określić zasięg korekty dzisiejsze rozstrzygnięcie jest lekkim zaskoczeniem. W momencie kiedy druga trzecia faza korekty zaczynała nabierać rozpędu i fala c przybliżała się do poziomu 1500-1510 (celu korekty)  zachciało się inwestorom budować formację odwrócenia trendu. Te dwie świeczusie zaznaczone w elipsie to właśnie formacja objęcia hossy (bardziej książkowo wyglądała przed fixingiem). Przez większą część sesji obroty jakie pokazywał Stooq sugerowały jakiś żart, w środkowej części sesji zorientowałem się, że mają awarię. Dlatego tkwiłem w przekonaniu o małej wiarygodności sesji obroty oko 250 mln, ale jak zobaczyłem po zakończeniu przekroczony miliard, to zaczynam traktować sprawę poważnie.
  Dla przypomnienia raz jeszcze wykres sprzed kilku dni, zapewne nie tylko mi wydaje się, ze coś tu jest niedokończone. Jeśli faktycznie na tym zakończyły się możliwości niedźwiedzi to uznać trzeba, że rynek jest naprawdę silny. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga