Goście

Szukaj na tym blogu

2013-01-28

XU100 rozpala emocje inwestorów

  Jakoś nie jestem zdziwiony tym co wydarzyło się na rynku tureckim, gwiazda wieczorna o której wspominałem na sobotnim podsumowaniu zdaje się pokazywać swoją moc. Jeszcze lepiej prezentuje się na wykresie tygodniowym.
Ukończyliśmy zatem falę III, czas więc na korekcyjną falę IV, tak więc pora napisać o tym jak daleko indeks rynku tureckiego może się cofnąć. Tradycyjnie rozpatruję dwa warianty korekty.
I - korekta wyłącznie fali III i tu zniesienia Fibonacciego wyznaczają kolejne istotniejsze punkty wsparć, najbliższy to 23,6% (78075), a kolejne to 38,2% (73579), 50% (70013) i wreszcie 61,8% (66406). Poniżej tego ostatniego zrobi się nieco mniej przyjemnie szczególnie, że jak pamiętamy z teorii fal Eliota, fale nie powinny zachodzić na siebie. Zatem zejście poniżej 61,8% może zanegować aktualnie rozważany układ fal.
II - korekta zasięgiem obejmie ruch od drugiego dołka podwójnego dna na wykresie (09.01.12 r.) 
a wtedy kolejne wsparcia ułożą się następująco. 23,6% (76833), 38,2% (71947), 50% (67695) i wreszcie 61,8% (63695). Oczywiście tak spadek jak i wzrost przerywany będzie krótkimi ruchami przeciwstawnymi. Możliwe już jutro jakiego odreagowanie albo chwilowe zatrzymanie co sugeruje dość silne wyprzedanie na wykresach godzinowych. Na czterogodzinnym RSI prezentuje się następująco

7 komentarzy:

  1. Wielkie dzięki za wpis o Turcji. Doskonale przewidziany moment przesilenia. Cały poprzedni tydzień oscylatory przebywały na maksimach, mówiły sprzedaj, zagapiłem się, sprzedaję dziś. Sprzedaję fundusz HSBC Turkey Equity,(w HSBC możliwe jest od 01.01.2013r, jedynie umorzenie jednostek- fundusz juz nie obsługuje klientów indywidualnych). Pozdrawiam . Mirek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fuks ... wiesz jak to jest z tym zepsutym zegarem;)

      Usuń
  2. Witaj Max. Również dziękuję Ci za analizę Turcji.Szkoda,że nie zareagowałam na Twój sygnał CUT wyszłabym na szczycie :(. Niestety chciwość mnie zgubiła i straciłam 6% zysku. Ale to i tak nieźle bo jak widać po wczorajszym zatrzymaniu dzisiaj dalej spada. Nauczka dla mnie na przyszłość: uważniej wczytywać się w Twoje wpisy :).Pozdrawiam Gośka.

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja tez stracilem kolo 7% z tym ze inwestowalem za pomoca Aegona a zlecenie zlozylem w czwartek 24 I rano i policzylo mi po zamknineciu niestety 28 I ...No teraz jest pytanko kiedy wrocic hmmm . Osobiscie obstawiam z korekta zakonczy sie na zniesieniu 23,6% ....76833 pkt ..byc moze nad 72 000 pkt biorac pod uwage ze caly czas dlugoterminowo jestesmy w trendzie wzrostowym...Do Goska - nie liczy sie iole nie zarobilas (6%) a ile zarobilas haha...Ja dosc , dosc od polowy IV kiedy wszedlem " z glupia " 35% srodkow w Tureckie ...choc w maju z koncem mialem pelno w gaciach :)...Jak obstawiacie ten spadek korekcyjny hossy w Turcji biorac pod uwage ze Yankesii jeszcze nie zaczeli korekty ????

    OdpowiedzUsuń
  4. XU100 cały czas mnie zastanawia...jak myślicie, można już wracać? Czy to wciąż tylko wspomniana w ubiegłym tygodniu korekta korekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wygląda, że tak ... mocny trend 38,2% stuknięte i po korekcie
      zwłaszcza w kontekście dzisiejszych wzrostów w USA

      Usuń

Archiwum bloga