Goście

Szukaj na tym blogu

2012-07-16

Jak działa "SUFLER INWESTORA" - na przykładzie QUE2


      Wiele osób wciąż pyta jak działa mój "SUFLER INWESTORA" w związku z tym przedstawię krótki opis na przykładzie sygnałów jakie wygenerowane zostały dla QUE2. To tak naprawdę pierwsza inwestycja prowadzona w oparciu o "SUFLERA". 
   Sygnał kupna pojawił się według wyceny z dnia 15.05.2012r. (oczywiście w dniu 16.05), co zaznaczyłem na wykresie strzałką (pierwsza od lewej), tak więc zakup wypada według wyceny z dnia 18.05 i cena zakupu wynosi 67,90PLN (strzałka druga). Dodatkowo ceny zamknięcia dla tych sesji zaznaczyłem poziomymi liniami i opisałem jak na wykresie. Co było dalej każdy widzi. 19. 06 pojawił się sygnał CUT oznaczający zacieśnienie stopu. Zaś w piątek 13.07 na podstawie wycen z 12.07 pojawił się sygnał SELL. Jak zastrzegłem we właściwym komentarzu, każdy kto zainwestował pod sygnały powinien zamknąć pozycję i według wycen z dnia jutrzejszego cieszyć się zyskiem jaki udało się zgromadzić. Czyli według stanu na dziś 15,4%. Co dzień dzisiejszy zmniejszy o około 1,02%. Pozostaje niewiadoma jak będzie we wtorek. Wyjątkowego zbiegu okoliczności trzeba by te 14% roztrwonić.
     Sam osobiście postanowiłem pozostawić wszystko bez zmian, a o wyjściu zdecyduję przy kolejnym powrocie do rejonu sygnału. Poziom ten jest również zaznaczony na wykresie. Proszę też zwrócić uwagę na to co pisało i mówiło się w maju, kiedy powstawały sygnały. Ile trzeba było odwagi, aby wbrew powszechnej opinii o nieuchronnym spadku do 1800 zaryzykować wejściem w fundusz lewarowany. Mi wtedy było łatwiej bo fundusz już posiadałem w portfelu, a na sygnał dotankowałem go tylko na 100%. Teraz czekam na wyjaśnienie; spadek i powtórny sygnał SELL (tym razem zamknę pozycję), czy może po chwilowym boczniaku dalszy ruch w górę (na to po cichu liczę) i kolejne podnoszenie stop loss. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga